بازسازی ساختمان ،تغییر کاربردی محیط
نوشته شده توسط : admin

درکار بازسازی و نوسازی ساختمان در خیلی از موارد کارفرمایان می خواهند فضای مورد نظر را تغییر کاربردی دهند و نوع عملکر فضا را عوض کنند که این ملزم به موارد بسیار زیادی است مثلا در موردی که یک ساختمان مسکونی را می خواهند با بازسازی به فضای تجاری تغییردهند باید با توجه به نوع کاری که قرار است صورت بگیرد یک بازسازی کلی انجام شود که این بازسازی از اتاق ها، سرویس بهداشتی و آشپزخانه آغاز می شود و به تغییرات در تأسیسات و برقکاری می رسد زیرا در ساختمان های مسکونی با توجه به نوع نیاز اهالی آن عملکرد هر یک از بخش های ساختمانی با یک مکانی تجاری بسیار متفاوت است و یک تیم بازسازی ساختمان و مهندسین معمار آن باید با توجه به تمام نکات ریز بازسازی این نوع ساختمان ها کار را اول پلان بندی کنند و بعد با توجه به خواسته های کارفرما یک طرح۳d را آماده می کنند و بر طبق اصول کار را با کارشناسان اجرایی آغاز می کنند. برای اینکه از روش ها و مراحل بازسازی ساختمان و تغییرات کاربردی محیط خود اطلاع پیدا کنید می توانید با یک تماس با شرکت کارویس به صورت کاملا رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

بازسازی و تغییر کاربردی کارخانه آدامس خروس نشان به دانشگاه هنر

یکی از مواردی که با بازسازی فضای خود را تغییر کاربردی داده است کارخانه آدامس خروس نشان به دانشگاه هنر سوره است، شاید برای شما جالب باشد که بدانید چگونه یک کارخانه آدامس به یک دانشگاه هنر تبدیل شده، باید گفت در سال ۱۳۷۲ با تغییر مکان دانشگاه سوره از خیابان فلسطین به خیابان آزادی و کارخانه آدامس خروس نشان تغییرات زیادی در این مکان رخ داد زیرا در دانشگاه هنر با توجه به نیاز های دانشجویان و کارگاه های مختلفی مورد نیاز برای رشته های مختلف،کلاس ها،سرویس بهداشتی و بوفه و فضاهای آتلیه برای رشته های عکاسی و نقاشی به وجود آمد. دانشگاه هنر سوره همچنان نیز شکل یک دانشگاه معمولی نیست و به این دلیل است که بافت اصلی ساختمان کارخانه آدامس خروس نشان نگه داری شده و فقط یک بازسازی داخلی انجام شده و یک طرح جالب توجه را برای یک دانشگاه ساخته که علاوه بر کوچک بودن محیط دانشگاه فضا برای تمام کارگاه ها و آتلیه ها وجود دارد.

 

نکات مهم بازسازی و تغییر کاربردی محیط

برای اینکه یک فضای برای کاربرد ها دیگر مثلا از تجاری به مسکونی و برعکس آماده شود باید نکات ریزی را رعایت کرد مثلا اگر بخشی از فضا مثل دیوار ها برداشته می شود باید توجه داشت که به سیستم تأسیساتی آسیبی وارد نکرده باشد و یا هنگام بازسازی ضربه ای به لوله کشی های آب و فاظلاب زده نشود. شاید با خیلی از ساختمان های که بعد از بازسازی دچار آسیب هایی همچون پوسیدگی های نا به هنگام و یا شکاف های عمیق روبه رو می شوند برخورده باشید که این متأسفانه ناشی از آن است که یک بازسازی بدون علم به معماری اجرا شده است . ما به شما توصیه می کنیم در انتخاب یک شرکت بازسازی و نوسازی تحیقاتی انجام داده و از تجارب آن ها اطلاع پیدا کنید تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود و ضرر مالی ای به شما وارد نشود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان ،تغییر کاربردی محیط





:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: